منو
  • Home
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

Home

Home: دانشگاه مهر البرز

Home

تصاویری از فرودگاه گوگل

قرار است با موافقت مقامات شورای شهر سن خوزه در کالیفرنیا، گوگل فرودگاه اختصاصی با نام خود داشته باشد.

 

 

محوطه ای بدین منظور کنار فرودگاه اصلی سن خوزه برای گوگل در قراردادی 82 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است که طبق آن پس از تصویب گوگل می تواند هواپیما و باند اختصاصی برای خود داشته باشد.

در حال حاضر گوگل چند هواپیمای اختصاصی برای مدیریت ارشد و کارکنان خود دارد که با مدیریت فرودگاه نشست و برخاست می کند اما گوگل می خواهد همه چیز تحت اختیار خود باشد و به همین خاطر حاضر شده محوطه جدیدی را به مدت 50 سال (طبق مقررات هوایی) به اجاره خود در بیاورد.

 

 

فضای درنظرگرفته شده 29 جریب بوده و شامل احداث باند اصلی، بخش فروش بلیط و بار و مسافر خواهد بود.همچنین آشیانه هواپیما و بخش تعمیرات را نیز باید در نظر گرفت.

گوگل قرار داد خود را با موسسه Signature and Blue City Holdings می بندد که باید طبق قرارداد هولدینگ 20 و 30 ساله آنرا تایید کنند.

بیل شری مدیر هوایی می گوید گوگل درخواست خود را سال 2005 ارائه کرده بود اما بدلیل نبود فضا تا به امروز این تقاضا مانده بود.

مقامات هوایی وشورای شهر این ماه جلسه خواهند داشت و موافقت نهایی در بهار صورت خواهد گرفت.

اگر این موضوع تحقق یابد، گوگل هواپیما با برند خود خواهد داشت و ممکن است در آینده بیزینس هوایی مستقلی برای خود و علاقمندان خود دایر کند.

آنوقت تنها مدیریت ارشد از این تسهیلات به تنهایی استفاده نخواهند کرد بلکه کل کاربران گوگل می توانند با هواپیمای گوگل پرواز کرده و در آسمان اینترنت بازی کنند.


گوگل هواپیما خواهد ساخت و اپل فضاپیما!

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید